SEO optimalizace – jak na to?

SEO pro lidi i SEO pro roboty. Optimalizace pro všechny. Být vidět!

Existují SEO balíčky pro SEO optimalizace?

Tohle je jen marketingový tah! Pozor na jednorázové balíčky SEO optimalizací MINI, MIDI, MAXI, START, FULL a PRO, PRO PLUS či tak nějak podobně. Lze je nalézt u různých SEO firem na internetu. A někteří lidé to dokonce i koupí:( Seo optimalizace se provádí buď poctivě a kvalitně na plno, tak, jak jsem zvyklý ji dělat i já, nebo se neprovádí. Prostě určité nastavení jakéhokoli webu má své SEO nastavení vždycky.

Různé SEO optimalizační nástroje, měřicí kódy a utility, které jsou vyzdvihovány, ale i zatracovány různými laiky i odborníky to dokazují. Svou malou část pro lepší SEO optimalizaci jim nelze upřít. Byly přece vytvořeny proto, aby pomáhaly. Každý víme, o čem mluvím, a kdo ne, ať se mi ozve, předvedu výsledky online.

Ověřené postupy SEO optimalizace

Mezi ověřené postupy SEO optimalizace patří v pvní řadě dostatek kvalitního a ojedinělého textu na stránce, budování zpětných odkazů z kvalitních zdrojů, psaní PR článků – na každý web jiný článek 80 krát to samé nemá význam, jsou to vyhozené peníze, dále nákup zpětných odkazů a v neposlední řadě placená reklama na internetu.

Pro rychlé zviditelnění PPC reklamní systémy, ale existuje i reklama, zvaná TOPkontakt, a ta umí mnohem, mnohem více,  než jakákoli jiná internetová reklama. Je pár prodejců, kteří mají smlouvy, našel jsem už i prodejce, který nabízí to samé, ale pojmenoval si to po svém, uvádí nepravdivé údaje, zřejmě si to „upravil pro své potřeby“

Placená reklama – SEO optimalizace od lidí, kteří tomu rozumí

Kupujte reklamu u ověřených profesionálů, certifikovaných svou mateřskou firmou a u firem, které mají neustále doložitelné výsledky. Ne každé screenshoty, ukazované na stránkách, jsou v delším časovém intervalu stále platné. Nevěřte na SEO za 2000, články do 40 a více webů naráz ( pokud není každý jiný) a hlavně, pozor na SEO roboty, lišty a jiné „vychytávky“ slibující několik set návštěv denně ( na co Vám sou návštěvy, když potřebujete prodat)

Soustřeďte se na dlouhý ocas – (long tail) – Buďte vidět tam, kde Vás hledají Vaši zákazníci a buďte vidět tam, kde se pohybují potencionální kupci. Tohle je na dlouhé diskuse:)  No, ale kdo má výsledky, ten má výsledky.

You can Zanechejte odkaz, nebo trackback z Vašeho webu.