SEO optimalizace – jak na to?

SEO pro lidi i SEO pro roboty. Optimalizace pro všechny. Být vidět!

SEO, optimalizace

SEO optimalizace a SEM marketing – dva různé postupy, jak se dostat na přední pozice ve vyhledávačích.

SEO optimalizace

Metoda úpravy již hotových stránek (nebo postupy při vytváření nových stránek) tak, aby se dosahovalo předních pozic ve vyhledání. Zde bych doporučil najmout si profesionála / odborníka z oboru SEO optimalizace, který je přístupný novým postupům, avšak nenabídne Vám žádný zakázaný postup (tak zvané BLACK SEO), který by Vám mohl v budoucnu poškodit veškeré Vaše snažení v SEO. A tedy i vynaložené finance na SEO optimalizaci budou investicí a ne vyhozené „peníze z okna“. I to se bohužel stále děje.

Co lze získat SEO optimalizací stránek?

Kvalitní optimalizací stránek (například: www.italske-potraviny.cz na Seznam na sousloví „italské sýry„, také italské oleje, italské potraviny a další slova nebo sousloví, se lze dostat na přední pozice vyhledávačů. SEO je ale spousta malých, nikdy nekončících prací.

Takto napsaný web byl k dohledání do dvou měsíců a drží se na těchto pozicích přes dva roky. Téměř jakýkoli veb, který takto vytvořím od základů, včetně dalších kroků v SEO optimalizaci, se dostane do popředí na své požadované slova nebo sousloví. Avšak z každého oboru tak dva, tři.

www R E F E R E N C E  – SEO optimalizace stránek, registrace, texty

  • Například na slova – italské potraviny, italské oleje, italské sýry, italské kávovary, italské těstoviny a další na GOOGLE i na Seznamu – dva roky první stránka a 1. až 6. pozice. Provedl jsem SEO optimalizaci textů, registraci do katalogů, články. Server www.italske-potraviny.cz
  • Na slova svatební šaty Brno Seznam – 1. strana, Google – 1.strana – www.svatebni-salon.czProvedl jsem rekonstrukci stránek, texty, registrace, zpětné odkazy.
  • Na slova vodo instalo, instalatéři Brno/ z Brna/ v Brně – Google 1. strana, Seznam – 1. strana www.vodo-instalo-brno.cz/ –     Jde o úplně nové www stránky – tvorba z dodaných podkladů, registrace, článek.
  • Na slova tenis Brno, tenisová hala v Brně, tenisové kurty Brno Seznam a Google 1. strana a 1. až 4. pozice na stránce – www.tenisparadise.czProběhla rekonstrukce a úprava stránek, registrace, články, zpětné odkazy.
  • Na slovo reklama 19-21 pozice na Google.cz  z půl miliardy odkazů a na Seznamu 18.pozice z 44 milionů odkazů na můj web www.reklamniagent.cz
  • Reklama na internetu, internetová reklama, propagace firem, QR kódy, tvorba QR kódů – 1. strana a 1. až 7. pozice na Seznamu i Google – Moje firemní stránky www.reklamniagent.cz
  • Na slova výuka angličtiny v Brně / Brno/ angličtina Brno – na Seznamu 1. až 6. pozice a na Google 5. až 17. pozice, tedy první nebo druhá strana. Zde mám dvě firmy – www.anglictinabrno.cz  a www.vyuka-anglictiny.eu, přičemž ta druhá je tam, kde je, ale za 5 týdnů po dokončení SEO technik – registrace, článek, texty na www.
  • plastová okna – není problém – 1. strana Seznamu i Google – spousty práce, článků, reklama na iDNESu a dlouhodobá spolupráce s tvůrci stránek a další firmou – tady to není jednoduché, ale jde to.. Jo, plastová okna už nedělám – to je jen jedna firma – Oknostyl GROUP, s.r.o
  • A další a další slova, vesměs první stránky vyhledávání  – SERP – a sem tam nějaká reklama k tomu.

No a takhle bych mohl pokračovat s téměř všemi svými weby, které jsem vytvořil, rekonstruoval nebo měl SEO účast na jejich zviditelnění. Tyto pozice jsou trvalého rázu a přežily všechny změny algoritmů na Seznamu i na Google. Na rozdíl od jiných webů. Proč? Poctivá práce, dostatek informací, jedinečné texty atd…  Chcete taky být vidět? Napište mi.

Jak mít takové kvalitní SEO – Psané pro lidi a dobře nalezitelné pro roboty?

Napište mi požadavek, dotaz. Můžete se na mě obrátit. Malé, střední a velké projekty. Ověřené postupy, smlouvy, žádné podvodné techniky, neověřené seo lišty, automatické regsitrace a podobně. Čistě poctivá ruční a hlavně nápaditá práce.

 

Příklad špatné registrace? Při registracích do katalogů je třeba uvádět všechny údaje, bohužel se stává, poslední dobou i v Topkontakt, že se tam objeví jen IČ a e-mail, bohužel však nic víc. Žádná www adresa, žádný e-mail. Nic! A jestli tak někdo registroval v jednom katalogu, určitě podobně registroval i v dalším. Má to potom význam? Nemá! Tohle jsou vyhozené peníze.

Chtějte výpis katalogů, kde jste byli úspěšně zařazeni (a není jich moc, těch důležitých, vždycky jde jen o čas registrátora) A kdo to pak musí opravovat? Já a mí kolegové. Takoví registrátoři opravdu nestojí za korunu. Najměte si odborníka. Pár jich v republice je, včetně mě 🙂 Nenechte se ošálit designově dobře zpracovaných webem, dejte spíše na výsledky, reference a hlavně, ověřte si to vždy sami ve vyhledání. Ne vždy totiž reference platí třeba dva roky, tak jako u mě:) Je třeba neustále pracovat a sledovat vývoj. Konkurence taky nespí.

SEM marketing

Nastavení PPC kampaní tak, aby se dle zvolených slov v řádku hledání firma zobrazovala na předních pozicích. Lze volit reklamu na klíčová slova firmy, nebo konkurence. Pak je třeba mít několik variant reklamních textů. Vše pak záleží na uživateli, zda ho Váš text zaujme a klikne na něj. Pak se odečte určitá suma a to je ono placení za klik.

Jmenuju se Ilja Hynek a na internetu se pohybuji již od jeho vzniku. V reklamě pracuji přes 10 let a neustále se snažím udržet krok s nastupujícími technologiemi. HTML 4.01, HTML 5, PHP a další. Neprogramuji, využívám produktů již hotových. Pouze upravuji v rámci možností pro českou verzi a použití na českém internetu. SEO optimalizace www stránek mých klientů ukazuje výsledky dokonalosti HTML kódu, kvalitních registrací do katalogů – desítek, ne tisíců. Také zpětné odkazy z katalogů a obsah stránek.

Kde je vidět SEO optimalizace

Firma MAFRA a.s. se svým portálem iDNES a Lidovky, udávala a i nadále udává směr v reklamě na internetu od vzniku internetové reklamy. Ať už se jednalo o bannery, vyhledání ve fulltextu, garance na klíčová slova, až po nynější formát reklamy v textu nebo kontextové reklamy.

Chcete-li vědět více o reklamě, SEO, registracích, článcích, komerčních sděleních, PPC reklamě či rekonstrukci webů a mnohém dalším, neváhejte a navštivte můj firemní web o reklamě na internetu.

Můj Google+